Què fem

A 13 Produccions donem forma a esdeveniments, gires i programes culturals arrelats al territori. Treballem de manera artesanal però amb metodologia i rigor: des de la idea fins a l’últim focus. Coordinem equip artístic, tècnic i de comunicació perquè cada projecte arribi al públic amb emoció i qualitat.

Producció i direcció d’esdeveniments culturals

Què inclou:

  • Disseny conceptual i dramatúrgic de l’acte
  • Direcció artística i de ritme d’escena
  • Planificació de timings, riders i fulls de ruta
  • Coordinació d’equips (artístic, tècnic, sala i seguretat)

Resultat: Esdeveniments coherents, fluides i memorables, amb una narrativa que connecta públic i artistes.
Exemples d’ús: Festivals locals, inauguracions, cicles temàtics, actes institucionals.

«De la idea a l’ovació final.»

13 Produccions

«Una tècnica impecable perquè tot flueixi.»

13 Produccions

Gestió tècnica i logística d’actuacions

Què inclou:

  • So, llums i backline: especificacions, muntatge i proves
  • Escenografia i atrezzo: disseny i implantació
  • Logística d’espai: camerinos, accessos, càrrega/descàrrega i horaris
  • Coordinació de muntatges i desmuntatges amb protocols de seguretat

Resultat: Execució tècnica segura i puntual, sense imprevistos.
Exemples d’ús: Places i teatres, espais singulars, itineràncies, gires.

Programació i contractació d’artistes

Què inclou:

  • Curadoria i proposta artística segons objectius i pressupost
  • Negociació de caches i condicions tècniques
  • Contractació, drets i assegurances
  • Coordinació d’arribades, hospitality i necessitats de l’artista

Resultat: Cartells atractius i viables, equilibrant noves veus i noms consolidats.
Exemples d’ús: Temporades estables, cicles municipals, programacions de festes majors.

«Xarxa d’artistes, criteri i coherència de cartell.»

13 Produccions

«De l’escenari al públic, també a la xarxa.»

13 Produccions

Comunicació i promoció cultural

Què inclou:

  • Estratègia de comunicació i calendaris de contingut
  • Disseny de materials (cartellística, peces digitals, notes de premsa)
  • Gestió de xarxes socials i relació amb mitjans
  • Campanyes segmentades i accions de proximitat

Resultat: Públic informat i activat, notorietat de marca cultural i vendes d’entrades alineades amb l’objectiu.
Exemples d’ús: Llançament de cicles, campanyes d’abonaments, estrenes.

Com treballem
(mètode en 4 passos)

  • 1. Escolta i diagnosi – Objectius, públic, espai i pressupost.

  • 2. Disseny i planificació – Proposta artística, pla tècnic/logístic i calendaris.

  • 3. Producció i execució – Coordinació integral d’equips, proves i show time.

  • 4. Avaluació i difusió – Debrief, mètriques, continguts post i millores.

Mòduls addicionals
(opcions que pots activar)

  • Ticketing i control d’aforament

  • Permisos, assegurances i PRL

  • Sostenibilitat i eco-disseny d’esdeveniments

  • Accessibilitat (subtitulació, bucle magnètic, audiodescripció)

  • Mediació i públics (tallers, xerrades, accions educatives)

  • Patrocini i col·laboracions amb agents locals

Per què
13 Produccions

  • Arrelament territorial i coneixement d’espais i agents culturals

  • Mirada artística + rigor tècnic en un sol equip

  • Proximitat i transparència en pressupostos i processos

  • Seguretat i puntualitat: fulls de ruta clars i protocols

  • Cultura Viva: projectes que bateguen, connecten i perduren

Fem-ho realitat

Explica’ns el teu espai, el teu públic i el batec que busques.

Et preparem una proposta clara amb calendari, pla tècnic i opcions d’artistes.

«La cultura viva és la que s’escolta, s’organitza i s’encén a l’escenari.»

13 Produccions